vrijdag 29 juli 2016

BLOG 100


Toen ik begon te schrijven was het best spannend. Om het kwartier ging ik kijken of er al iemand was die mijn blog had bezocht. Het werkt gewoon verslavend.

Nu hebben we de honderdste blogverhaal. Wie had dat ooit gedacht?  Steeds probeer ik een logica te vinden. Bv wat is een juiste dag, wat is de juiste pakkende titel. Moet ik het in de avond plaatsen of juist heel erg vroeg.

Ik kan geen logica vinden. Soms denk ik: dat is een mooi verhaal en dan is het bezoekersaantal niet zo hoog. En soms denk ik: leuk om te delen, maar of ze het wel leuk vinden? Ik weet het niet. Juist dan schieten de bezoekersaantallen omhoog. Ik snap er niets van.

Wel weet ik dat het leuk is om te doen. Zeker om van je af te schrijven. De waardering die je krijgt. Maar ook vind ik het interessant om te kijken naar de statistieken. Ik hoop dat mijn verhalen ondersteunend zijn. Af en toe merk ik dat mensen herkenning hebben. Dan weten ze dat ze niet alleen zijn.

Als ik kijk naar de bezoekersaantallen dan staat de teller op 9720. Op dit moment. Even berekenend zou ik over twee bloggen de 10.000 gaan halen. Hoe leuk is dat?

Dan hebben we de top 5 van verhalen.
Op nummer 5 staat: De goederenbank Bergen LB
Op nummer 4 staat: Advies: word nooit ziek rond de feestdagen.
Op nummer 3 staat: Dagje zeilen.
Op nummer 2 staat: Onze bondscoach Löw
Op nummer 1 staat: VERDWENEN TRACTOR


Dan hebben we de top 5 van landen die mijn verhalen volgen. Ook dat is interessant. Want de top 5 is al die tijd constant. Dus er zijn wel degelijk volgers die steeds mijn blog bezoeken. Ook vanuit het buitenland.

De top 5 van landen:
Op nummer 5 staat: Duitsland
Op nummer 4 staat: Rusland
Op nummer 3 staat: Ierland
Op nummer 2 staat: Verenigde Staten
Op nummer 1 staat: Nederland

Ik wens een ieder veel leesplezier. Wie weet wordt het toch nog een keer een verhalenbundel.
Allemaal bedankt. Zondag is de volgende blog gepland. Dus tot zondag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten