woensdag 10 augustus 2016

MUGGENJACHT


Op de camera is te zien dat hij steeds in beweging is. Het is moeilijk te zien wat hij aan het doen is. Voor zijn veiligheid hebben we een camera. Zodat we de epilepsie aanvallen kunnen zien en horen.

Maar wat hij nu aan het doen is, is een raadsel. Hij zou al twee uur kunnen slapen. Maar blijft aan de gang. In het begin kon je zien dat hij op muggenjacht was. Maar onderhand zou hij toch moeten slapen.

We gaan kijken. We treffen een hoopje stof aan. Nog net zichtbaar is de neus. Als we vragen om op te staan, zien we dat hij over zijn pyjama aan een broek heeft aangetrokken, een overhemd en een trui met muts. De muts zit tot over de oren en alleen de neus is nog zichtbaar.

"Wat ben jij nu aan het doen?" vragen we. "Ik bescherm me tegen de muggen."
"Maar die zijn er niet"
"Nee, maar als ze komen dan ben ik veilig."
"Kan je zo slapen dan, volgens mij is het te warm?"

"Ja dat is zo, maar mijn zus deed dit ook altijd"


Breng daar maar iets tegen in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten