donderdag 7 april 2016

DE PLAYBOY

"Wist je dat er nu een playboy is van het leger?" zegt hij opgewonden. "Echt waar?" vraag ik.
"Ja die kan je nu kopen." geeft hij aan. "Nou dat zal dan wel eenmalig zijn." zeg ik.
Afbeeldingsresultaat voor vrouwen in het legerHij kijkt mij niet begrijpend aan, haalt zijn schouders op en zegt "Weet ik veel."
"Heb jij die dan gekocht?" vraag ik.  "Nee, nog niet."

Ik denk na over het thema. Een playboy vol met mooie vrouwen in legertenue. Boven op mooi gepoetste tankwagens. Daar kan je wel een blad mee vullen.

"Ik ben benieuwd hoe die ruikt." vervolgd hij zijn verhaal. "Ruikt?" vraag ik verbaast. "Papier ruikt toch niet echt."
"Papier, waar heb je het over?" vraagt hij verbaast.
Ik kijk hem nu onbegrijpend aan, en realiseer me dat hij het waarschijnlijk over iets heel anders heeft als dat ik denk. Dus vraag ik hem "Waar heb jij het dan over?"
"Over de deo, bij het Kruidvat, die hebben een andere geur met een legerafdruk op de verpakking."
Oké, dat kan ook nog..................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten