donderdag 12 maart 2015

SVB betaald nog steeds niet uit, dan verkoop je toch gewoon je boot

Elke ochtend begin ik met op de bankrekening te checken of er al is betaald. De SVB moet nog van het hele jaar betalen. Iedereen zegt er mee bezig te zijn, maar ik merk er niets van. Het is inmiddels een achterstand die al 71 dagen voortduurt. Dus is het begrijpelijk dat je als je wakker wordt bekijkt of er al is betaald. Maar die handeling doe ik meerdere keren per dag en voor ik ga slapen kijk ik nog een keer. Het is frustrerend, want nog twee weken en dan gaat dit al over drie maanden.

Wij leveren zeer extreme zorg. Hebben de hoogste pakketten en bij ons zorgkantoor zijn we de zwaarste wooninitiatief, met de meeste begeleiding. Het is dus absoluut geen optie om de zorg niet te leveren. Dat zou onverantwoord zijn. Maar als ze niet gaan betalen dan komen de bijzondere mensen ook op straat te staan. Want niemand wil ze hebben. Ze zijn te moeilijk, daardoor zijn er geen instellingen zijn die ze nemen, als familie, zoals ze zijn.

Wij hebben een systeem ontwikkeld, die goed is voor hen. Waarbij ze floreren. Die methode zou verloren gaan. Al die jaren hard werken, allemaal voor niets. Dat mag niet gebeuren!!!!!!!!
Afbeeldingsresultaat voor dan verkoop je toch gewoon de boot
 Dat doet me denken aan een reclamespotje. Van jaren terug. Weten jullie het nog. Een man ligt in bed met zijn vrouw en maakt zich druk om het feit dat er nog niet betaald is. Zij leest ontspannen een boek en hij vraagt of ze denkt dat ze gaan betalen. Zij maakt zich niet druk en doet het licht uit. Ga maar lekker slapen. Hij draait zich om en in het donker hoor je haar zeggen: "En anders dan verkoop je toch gewoon de boot"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten