donderdag 9 april 2015

teleurstellend: SVB, Zorgkantoor, Helpdesk HLZ en VWS

Tja ik was er al bang voor. Als je steeds het nieuws leest, dan kom je nergens oplossingen tegen. Het enige wat ze roepen is : we zijn er mee bezig.

In een brief van de SVB naar aanleiding van een tv programma over de problemen, reageren ze dat het niet alleen aan hen ligt, maar ook aan andere organisaties. Ben ik het mee eens, alleen ik heb er niets aan. Morgen zijn er 100 dagen zonder betaling. 100 dagen, weet je hoelang dat is? Dat is 60 dagen langer dan de lijdenstijd van christus. Die had maar 40 dagen.

Het is teleurstellend dat er niets anders komt dan dat ze er mee bezig zijn. Ik ben nieuwsgierig of er inmiddels al rechtszaken lopen om de betalingen af te dwingen. Mijn rechtsbijstand heeft ze in ieder geval gesommeerd binnen 7 dagen te betalen. Ben benieuwd, wat er dan gaat gebeuren, want ik geloof niet dat ze hierdoor ineens gaan betalen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten