zaterdag 11 april 2015

Gemeente Bergen komt belofte na

De gemeente Bergen is zijn belofte nagekomen om ons te helpen. Ze hebben contact gezocht en uitleg gevraagd, waarom de Pioenroos niet uitbetaald krijgt.

Het antwoord is verontrustend. Het zorgkantoor heeft nl alle bewoners geblokkeerd. De grote vraag is nu waarom dit gebeurd. Ik hoop niet dat ik gelijk ga krijgen zoals ik laatst al schreef. Het uitroeien van wooninitiatieven. Het lijkt er wel op en het is niet de eerste keer dat het zorgkantoor dit doet, binnen ons wooninitiatief.

Ik stel het zeer op prijs dat de gemeente Bergen wil helpen, ook als het gaat om het zorgkantoor. Ik zal met de advocaat moeten overleggen welke stappen er nu genomen moeten worden. Voor mij is het wel duidelijk dat er alles aan wordt gedaan, dat er geen geld over de brug gaat komen.
Maar ja, de SVB heeft 7 dagen de tijd gekregen en die zullen we ze moeten geven. Er zit niemand te wachten op een kortgeding. En al die acties kosten weer extra tijd. Tijd waarin niet betaald gaat worden. Tijd die ik niet heb, want over twee weken moeten er weer salarissen betaald worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten