vrijdag 6 maart 2015

ONS MOTTO

"Waarom zou je die mensen zo begeleiden?"

                                           "Waarom steek je daar tijd in?"

Wordt me vaak gevraagd. Als ik daarover nadenk kom ik steeds bij hetzelfde uit. Ik kan niet tegen onrecht. Ik zie mensen om me heen die onrecht worden aangedaan. Bij mij gaat dan een beschermfactor werken. Ik wil de mensen beschermen. Daar kan ik heel ver in gaan. Dan wordt ik vergeleken met een moedereend die haar kloek bij elkaar wil houden en haar leven er voor zal geven. Maar als ik er mee bezig ben wil ik dat ze een leuke dag hebben, ik wil ze veiligheid bieden. Die mensen hebben al zoveel vervelende dagen gehad. Daar wil ik iets aan doen.

 Daarom ben ik een dagbesteding begonnen en later de zorgwoning. Toen ik een versje tegen kwam dacht ik:
                  " dit wordt ons motto." 
dit is mijn doel, mensen een leuke dag bezorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten