dinsdag 2 augustus 2016

10.000 ste BEZOEKER

"Weet je wat je moet doen?" zegt mijn vriend als ik voor de zoveelste keer check hoeveel bezoekers er zijn geweest. "Nou wat dan?"vraag ik

"Je beloofd dat de 10.000 ste bezoeker een bosje bloemen gaat krijgen." zegt hij glimlachend. "Dan gaat het wat sneller en hoef je niet steeds te kijken.  Ik lach een beetje als een boer met de bekende kiespijn.

Zoals ik al zei, het is niet te plannen en te snappen. Maar vanochtend werd ik verrast. Afgelopen nacht zijn er 21 russen geweest die mijn blog hebben bezocht. In die tijd is de grens bereikt van 10.000 ste bezoeker.

Om een bosje bloemen te gaan brengen is een beetje ver. Ik kan ook niet zien wie dat dat dan was. Toch is het leuk om die mijlpaal te halen. Ik vind het al leuk om te kunnen zien wanneer dat ongeveer was en in dit geval is het ook nog duidelijk in welk land het was.
De doelgroep is maar klein, daarom is het leuk om de bezoekersaantallen te zien groeien.
Op naar de volgende 10.000.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten