woensdag 13 mei 2015

TERUG BIJ SVB, NIET OP ORDE

Ik ben weer terug bij de SVB. Ondanks dat het zorgkantoor geen tijd had en we op onze beurt moesten wachten, hadden ze toch tijd gevonden. Vorige week zijn alle zorgcontracten en zorgbeschrijvingen goed gekeurd. Zomaar binnen één week.

Dus zijn we weer terug bij af. De SVB.
Toen ik die ging bellen, bleek al gauw dat ze wel in de computer een goedkeuring van het zorgkantoor hebben staan. Maar er wordt geen actie ondernomen. Pas toen ik ging bellen ter controle bleek dat ze iets moeten instellen, nadat de goedkeuring is gekomen. En dat hadden ze nog niet gedaan. Dus werd er ook niet betaald, natuurlijk. Vreemd dat ze daarvoor een actie moeten doen. Want ik kan me voorstellen dat ze niet iedere dag alle budgethouders nalopen om die actie te onderzoeken en bij goedkeuring te activeren.

MAAR.....
Ze gaven aan dat we nu facturen mochten gaan sturen. Waarop ik aangaf dat ze die natuurlijk al lang hadden. Dat er een contactpersoon is en dat de juridische afdeling ook alles heeft en dat ik zelfs mailen heb die bevestigen dat de facturen zijn aangekomen.
Nou volgens haar zat ik te liegen want hun systeem gaf dat niet aan. Hebben ze misschien meerdere systemen? Erg onvriendelijk hebben we het telefoongesprek afgesloten.

Het is weer duidelijk. Ze hebben het niet op orde. Ze zijn dus ook helemaal niet van plan om een betaling te gaan doen. Maar ik heb een goede advocaat, met haar op de tanden en die  is bezig met een kort geding. Ik ben benieuw hoe snel ze aan het werk gaan. Net als het zorgkantoor voelen ze vast de hete adem. Maar ik vrees dat er eerst een dagvaarding op het buro moet liggen, voordat die in actie gaan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten