vrijdag 17 april 2015

ONTWIKKELINGEN SVB, ZORGKANTOOR EN DE DAS

Weer een week voorbij. De SVB belt tevergeefs naar de DAS. De mentor belt tevergeefs naar het Zorgkantoor. De een is alleen in het begin van de week aanwezig en bereikbaar. De ander alleen aan het eind van de week. Elke dag krijg je een ander aan de lijn, die het opnieuw uitgelegd moet krijgen. En weer is iedereen ermee bezig. Het is onvoorstelbaar. Als je in de zakenwereld zo zaken moet doen krijg je nooit iets verkocht.

Ik vind het lijken op vooruit schuiven. Iedereen houdt het vaag en volgende week weten we meer.
Net zo als het begrip: morgen ga ik afvallen. En dat herhaal ik elke dag. Dus val ik nooit af.

Misschien moeten we nu vanuit alle hoeken het zorgkantoor bestoken.Want daar ligt het nu.
Dus volgende week gaan ze bericht krijgen van de DAS. Ik ga de gemeente vragen om ze te bellen en de mentor hangt ook alle dagen aan de telefoon. Heeft iemand nog een ander idee?? Want elk idee is welkom. Ik heb nog een paar dingen achter de hand, maar die vertel ik pas als we volgende week niets horen van het zorgkantoor. Degene die mij een beetje kennen, weten dat ik niet voor één gat te vangen ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten